تحليل بازي+مصاحبه معروف+عكس+آمار
درباره وبلاگ

سلام...... اين وبلاگ كاملا دوستانست براي همه ي واليبيال دوست ها............ خبر هاي به روز و درمورد خود واليبال هر چي كه مربوط به اين ورزش جذابه!!!!% خواهشا خواهشا و خواهشا اگه استاد هايي كه تو اين كارن راهشون ان طرف ها افتاد نقص هاي كارمون رو بگن و حالمون رو خوب كنن..... اميد وارم بتونم نقش كوچيكي رو تو شناخت و عرضه ي اين ورزش نازنين داشته باشم. يا علي!!!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بال بال.........والبال و آدرس volleyball.sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 168969
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1



بال بال.........واليبال
..................((دنياي واليبال)).....................

تیم ملی والیبال ایران به کسب یک امتیاز اکتفا کرد

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خانگی خود در لیگ جهانی والیبال سال 2013 در برابر صربستان سه بر دو مغلوب شد و به کسب یک امتیاز از حریف قدرتمند خود اکتفا کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدار دو تیم ملی والیبال ایران و صربستان در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال از ساعت 17 و 10 دقیقه امروز جمعه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شد و  ملی پوشان ایران سه بر دو در برابر مهمان خود مغلوب شدند.
ملی پوشان صربستان در این دیدار در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 23 و 18 بر 16 مغلوب قهرمان اروپا شدند اما در ست های سوم و چهارم با امتیازهای 25بر 17 و 25 بر  14 به پیروزی رسیدند تا تیم ملی والیبال کشورمان از نخستین بازی خانگی خود در لیگ جهانی والیبال یک امتیاز به دست آورد.
خولیو ولاسکو این بازی را با ترکیب عادل غلامی،  سعید معروف، فرهاد قائمی، آرمین تشکری، سید محمد موسوی،  حمزه زرینی،  امیر غفور و فرهاد ظریف (لیبرو)  آغاز کرد و تیم ملی والیبال صربستان نیز با ترکیب نیکلا کواچویچ، ولادو پتکویچ، دراگون استانکویچ، الکساندر آتاناسیچویچ، مارکو پوتراشچانین، نمانیا پتریچ و نیکولا روزیچ در برابر ایران صف آرایی کرد.
يوري موكري از اسلواکی به عنوان داور اول و فيليپ وريك از کشور فرانسه به عنوان داور دوم قضاوت نخستین ديدار تيم ملي واليبال كشورمان در برابر صربستان در لیگ جهانی را بر عهده داشتند.
سان جيان هو از كشور چين نيز به عنوان ناظر فدراسيون بين المللي واليبال (FIVB) نظارت بر ديدار دو تيم صربستان و ايران در ليگ جهاني را بر عهده دارد.
تیم ملی والیبال صربستان با کسب دو امتیاز این بازی، 9 امتیازه شد و همچنان در رتبه سوم جدول گروه دوم لیگ جهانی باقی ماند.
تیم های ایتالیا و روسیه که امشب در سیبری با هم بازی کردند به ترتیب با 14 و 11 امتیاز در مکان های اول و دوم این گروه قرار دارند.
سالن 12 هزار نفری آزادی تهران امروز جا برای نشستن نداشت و حتی علاقمندان به والیبال بر روی پله های بین سکوها نیز نشسته بودند. دکتر محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و حمید سجادی معاون وی نیز از مهمانان ویژه این دیدار بودند.
تیم ملی والیبال کشورمان یکشنبه دوم تیرماه دومین بازی خود در برابر صربستان را در سال 12 هزارنفری آزادی تهران برگزار می کند.
 

معروف: امید زیادی به پیروزی در بازی بعدی دارم

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان گفت: امروز بازیکنان تلاش خودشان را برای شکست صربستان انجام دادند، امید زیادی برای شکست این تیم در بازی بعدی دارم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف در نشست خبری بعد از بازی با صربستان افزود: تیم ایران امروز سومین بازی خود در لیگ جهانی والیبال را انجام داد. در ست های اول و دوم موفق نبودیم اما در ست سوم بازی خوبی انجام دادیم.
وی با بیان اینکه حمایت تماشاگران موجب دلگرمی بچه ها شد و در ست چهارم نیز موفق به شکست صربستان شدند، گفت: آمار این بازی نشان می دهد بازی ما بهتر بوده زیرا تفاوت امتیازها در ست ها که بردیم با باختیم خیلی متفاوت است.
تیم ملی والیبال ایران در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال عصر امروز در سالن 12 هزار نفری آزادی در برابر صربستان قرار گرفت و سه بر دو مغلوب این تیم شد.

معروف  امید زیادی به پیروزی در بازی بعدی دارم 1 
لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 7 4 لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 7 1  
لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 7 6 لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 7 3  
لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 7 5 لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 7 8  
لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 7 7  
لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 7 10 لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 7 9  
لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 7 11 لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 7 14  
لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 7 13 لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 7 12 لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 7 16  
لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 7 15  

 
 
لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 5 2

لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 5 1 لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 5 4  
لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 5 3 لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 5 6  
لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 5 5  
لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 5 7 لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 5 8  
لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 5 10 لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 5 9  
لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 5 14 لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 5 11  
لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 5 13 لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 5 12 لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 5 16  
لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 5 15 لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 5 18  
لیگ جهانی  ایران - صربستان   عکس 5 17  

 
 
 

نگاهی آماری به دیدار صربستان و ایران

تیم ملی والیبال ایران عصر امروز جمعه در حالی سه بر دو در برابر صربستان مغلوب شد که در پنج ست این بازی، 113 پوئن کسب کرد و تنها 100 پوئن به حریف داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، الکساندر آتاناسیچویچ بازیکن شماره 14 صربستان با 23 امتیاز و نیکلا کواچویچ بازیکن شماره یک این تیم با 18 پوئن، امتیازآورترین بازیکنان بودند. از ایران نیز فرهاد قائمی وسید محمد موسوی  با 16 امتیاز و شهرام محمودی با  13 امتیاز بهترین ها بودند.
تیم ملی والیبال ایران در این دیدار هشت امتیاز از سرویس و 15 امتیاز از دفاع روی تور به دست آورد در صورتی که صربستان سه امتیاز از سرویس و 14 امتیاز از دفاع روی تور به دست آورد.
ملی پوشان ایران در 44 درصد حمله ها موفق عمل کردند و تیم ملی والیبال صربستان در 47 درصد حمله موفق بود. دریافت های خوب ایران و صربستان در این بازی 52 درصد بود و از این نظر مساوی بودند.
در دفاع روی تور سید محمد موسوی از ایران با 5 امتیاز بهترین ایران بود و دراگون استانکویچ بازیکن شماره هفت صربستان با پنج امتیاز عنوان بهترین را به خود اختصاص داد.
در سرویس های موثر تیم ایران با 12درصد، عملکرد خوبی داشت اما آمار صربستان در این گزینه منفی شش درصد بود. درصد موفقیت اسپکرهای  ایران در این بازی 44 و صربستان 47 درصد بوده است.
تیم ملی والیبال ایران در دریافت 55 درصد موفق عمل کرد اما صربستان تنها 39 درصد موفق بوده است.
تیم ملی والیبال صربستان در نهایت این بازی را سه بر دو به سود خود خاتمه داد اما ملی پوشان ایران موفق شدند نخستین امتیاز لیگ جهانی خود را کسب کنند. تیم ملی والیبال ایران با کسب یک امتیاز این بازی؛ در حال حاضر رتبه چهارم گروه سوم را از آن خود کرد و بالاتر از آلمان وکوبا قرار گرفت.
تیم ملی والیبال ایران ساعت 17 دوم تیرماه برای دومین بار در برابر صربستان صف آرایی خواهد کرد و بلافاصله ساعت 3 بامداد روز دوشنبه سوم تیرماه راهی ایتالیا می شود تا در هفته پنجم لیگ جهانی مهمان این تیم باشد.

 


نظرات شما عزیزان:

ز.ب
ساعت16:16---26 مرداد 1392
عالیه

atieh
ساعت14:57---2 تير 1392
سلام عزیزم ما همسایه ایم هاخوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم بهم سربزن واگه دوس داشتی مارو با اسمvolleyball newsلینک کن منتظرما عقشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: